7 بازیکن جدید در تیم نساجی احتیاج داریم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری دوشنبه شب در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی که با حضور مالک، بازیکنان وهواداران این تیم برگزار گردید، گفت: سه بازیکن فصل گذشته تیم نساجی ازاین تیم جدا شدند و از 6 بازیکنی که از فصل گذشته قرارداد دارند، در روزهای آینده قراردشان ثبت خواهد شد.

7 بازیکن جدید در تیم نساجی احتیاج داریم

مهاجری اضافه نمود: برای تقویت ونیز جایگزین بازیکنانی که از تیم نساجی جدا شدند، احتیاج به 7 بازیکن جدید داردیم و سعی خواهیم کرد که از بازیکنان مستعد و بومی این استان جذب شوند.

وی تاکید نمود، اولویت ما جذب بازیکنان داخلی بویژه بومی است، نساجی حداقل به 3 بازیکن تاثیرگذاراحتیاجدارد تا تبدیل به تیم با کیفیتی در حد شان ونام این تیم درلیگ برترگردد.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته من برگزاری تمرینات درشهر قائمشهرو جلوگیری از خستگی های طاقت فرسای رفت وآمدها است، افزود، البته لازمه این درخواست، فراهم بودن سخت افزار است که متاسفانه شرایط آن اکنون در این شهر فراهم نیست.

آغاز تمرینات تیم نساجی در تهران

سرمربی نساجی همچنین درخصوص تمرینات این تیم نیزگفت، تمرینات آماده سازی تیم نساجی در دونوبت صبح و بعدازظهر از سه شنبه در تهران برگزارمی گردد

مهاجری درخصوص جدایی فرشاد فرجی بازیکنا خط میانی تیم نساجی نیز گفت، البته در روزهای گذشته صبحت هایی را با فرشادفرجی داشتم که به پدیده نرود و این فصل را نیز با نساجی ادامه دهد ودر پی ثبت قرارداد اوهستیم.

وی نساجی را یکی از سه تیم پرهوادار و پرشوردرفوتبال ایران دانست و گفت، حمایت وتشویق طرفداران نساجی مثال زدنیست و به تیم انگیزه میدهد، امیدوارم بتوانیم با بازیهای خوب انتظارات آنهارابرآورده کنیم.

تیم نساجی در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از 24 سال دوری از این رقابتها با کسب 36 امتیاز و قرار دریافت در رده دهم جدول رده بندی مسابقات به خاتمه رساند.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29455

به "7 بازیکن جدید در تیم نساجی احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 بازیکن جدید در تیم نساجی احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید