پژمانفر: هیچ کدام از وعده ها در خصوص سیل کلات عملی نشده است

به گزارش مجله سرگرمی، نمیانده مردم کلات و مشهد در مجلس گفت: آقایان از منطقه سیل زده کلات بازدید کردند اما هیچ کدام از قول هایشان عملی نشده است.

پژمانفر: هیچ کدام از وعده ها در خصوص سیل کلات عملی نشده است

به گزارش خبرنگاران، نصرالله پژمانفر در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه حمایت از معلولان گفت: متأسفانه علی رغم ابلاغی که در مورد این لایحه صورت گرفته است، هیچ اقدامی صورت نمی گیرد. این لایحه در مورد درمان، مسکن، آموزش و استخدام معلولان تکالیفی معین کرده است. این عزیزان معلول مکرارا مراجعه می کنند. به عنوان عضو فراکسیون معلولین در خواست معین تکلیف این عزیزان را دارم.

کننده مردم کلات و مشهد در مجلس در مورد سیل کلات در خراسان گفت: متأسفانه در این منطقه سیل آمد. آقایان بازدید کردند اما هیچ کدام از قول هایشان عملی نشده است. حتی یک مسجد جامع این منطقه در حال تخریب است و هیچ اقدامی در این حوزه انجام نمی شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تذکر خود در مورد گندم و گوشت گفت: علی رغم اینکه اعتبارات از حوزه عمومی در این حوزه قرار داده شده است ، معلوم نیست که مسائل کشور در این حوزه رفع شده است یا خیر. حتی یک گزارش رسمی منتشر نمی شود، وضعیت بحرانی است، لطفاً پیگیری کنید.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28128

به "پژمانفر: هیچ کدام از وعده ها در خصوص سیل کلات عملی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمانفر: هیچ کدام از وعده ها در خصوص سیل کلات عملی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید