پپ گواردیولا: تاتنهام در هری کین خلاصه نمی گردد، می دانیم چه چیزی انتظارمان را می کشد

به گزارش مجله سرگرمی، پپ گواردیولا از میزان اهمیت اولین میزبانی اروپایی تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه جدیدش به خوبی اطلاع دارد.

پپ گواردیولا: تاتنهام در هری کین خلاصه نمی گردد، می دانیم چه چیزی انتظارمان را می کشد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از اهمیت این جدال تمام انگلیسی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: هر هشت تیم حاضر در این مرحله به دنبال کسب قهرمانی هستند. جو استادیوم، بازی و تماشاگران را تحت تأثیر قرار می دهد، اما اگر روی کار خودمان تمرکز کنیم و بدانیم قرار است برای چه چیزی به میدان برویم، جو استادیوم روی ما تأثیر نخواهد داشت. می دانیم قرار است با چه چیزی در استادیوم تاتنهام روبرو شویم و در ذهن مان در حال آماده شدن برای همه رویدادهای ممکن هستیم.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم، باید بتوانیم خود را در شرایط مختلف مدیریت کنیم. هرگاه مقابل تاتنهام به خصوص در زمین این تیم قرار گرفته ایم، میزبان را با انگیزه دیده ایم. آنها از دوئل های نفر به نفر استقبال می نمایند و رو به پرس سنگین می آورند. باید برای چنین چیزی آماده شویم.

گواردیولا در ادامه گفت: تاتنهام در هری کین خلاصه نمی گردد. آنها تیمی قدرتمند و از نظر قوای جسمانی و فیزیکی عالی هستند. به طور کلی تاتنهام تیمی شگفت انگیز و باورنکردنی است.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان تیمش گفت: آگوئرو بهتر شده است و پس از چند روز برای اولین بار دوباره با تیم تمرین کرد. وضعیت کایل واکر هم خوب است و مندی به طور کامل ریکاوری کرد. فکر می کنم می توانم روی این بازیکنان حساب باز کنم.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18510

به "پپ گواردیولا: تاتنهام در هری کین خلاصه نمی گردد، می دانیم چه چیزی انتظارمان را می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: تاتنهام در هری کین خلاصه نمی گردد، می دانیم چه چیزی انتظارمان را می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید