ورمزیار: استقلال کار اصلی را مقابل الهلال انجام داد، امیدوارم سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود

به گزارش مجله سرگرمی، صادق ورمزیار، مربی پیشین استقلال اعتقاد دارد این تیم به ترکیب ایده آلش در دیدار با الهلال دست یافت.

ورمزیار: استقلال کار اصلی را مقابل الهلال انجام داد، امیدوارم سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: نیمه اول نه، ولی در نیمه دوم بازی خوبی شاهد بودیم و هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. بازیکنان تعویضی همه رو به جلو بودند و این نشان می داد شفر و قلعه نویی به دنبال برد در این بازی بودند.

وی اضافه نمود: استقلال کار اصلی را در دیدار با الهلال کرد که به ترکیب ایده آلش رسید. اینکه از داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی از اول در زمین استفاده می شود، ترکیب خوبی است و امیدوارم این ترکیب بتواند در بازی های بعد هم به این تیم کمک کند. حضور منشا روی نیمکت و آوردن او به عنوان بازیکن تعویضی به زمین، نشان می دهد استقلال قبل از اینکه به بازیکن جنگنده نیاز داشته باشد به یک بازیکن طراح نیاز دارد. فکر می کنم روح الله باقری هم می تواند در این ترکیب خیلی به استقلال کمک کند. در این شرایط شکست تراکتورسازی هم به استقلال کمک کرد که دوباره این تیم به کورس بازشود.

مربی پیشین استقلال در مورد بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: اگر مقداری شانس با استقلال یار باشد، بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی کار سختی نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد و سرنوشت قهرمانی لیگ به روز آخر کشیده شود.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19087

به "ورمزیار: استقلال کار اصلی را مقابل الهلال انجام داد، امیدوارم سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: استقلال کار اصلی را مقابل الهلال انجام داد، امیدوارم سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید