مذاکره استقلال و پاتوسی به کجا رسید؟ ، تکذیب حضور دروازه بان تاتنهام در ایران

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه در فصل جابجایی توضیحاتی ارائه کرد.

مذاکره استقلال و پاتوسی به کجا رسید؟ ، تکذیب حضور دروازه بان تاتنهام در ایران

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه اظهار کرد: دقیق ترین اخبار توسط سایت باشگاه به استحضار طرفداران می رسد. قرارداد آرش رضاوند و دیاباته امروز پس از تأیید تست های پزشکی به امضا رسید. مطمئناً راجع به پاتوسی سوال دارید، ما در حال مذاکره هستیم و امیدواریم بتوانیم با باشگاه کیپ تاون به نتیجه برسیم تا تیم را تکمیل کنیم.

او اضافه نمود: من قبلاً هم عرض نموده بودم که پاتوسی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، مشروط بر اینکه ما بتوانیم پول باشگاه کیپ تاون را پرداخت کنیم. هیأت مدیره در حال کوشش است که بتواند این پول را تأمین کند و پس از پرداخت آن از وجود آقای پاتوسی استفاده کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت رضا اسدی برای پیوستن به این تیم گفت: با رضا اسدی مذاکره کردیم ولی هنوز به توافق نرسیدیم. امیدوارم مذاکرات به سمتی پیش برود که بتوانیم از وجود ایشان استفاده کنیم.

فتحی همچنین در مورد روند مذاکره با علی کریمی و روزبه چشمی شرح داد: با کریمی مذاکره کردیم و امیدواریم با او به نتیجه برسیم تا بازیکن خوب فصل قبل مان را حفظ کنیم. ما با روزبه چشمی هیچ صحبتی نکردیم و بعید می دانم بتوانیم از وجود او استفاده کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب دستیار ایرانی برای استراماچونی به جمع بندی رسیدند، اعلام کرد: خیر، هنوز به هیچ نتیجه قطعی نرسیدیم و آقای استراماچونی به ما پیشنهاد دستیار ایرانی ندادند. اگر بدهند، آنالیز می کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره مبلغ قرارداد وریا غفوری و حسین حسینی و ادعای حسینی مبنی بر اینکه به پول کمتری از استقلال گرفته تا باشگاه بتواند پاتوسی را حفظ کند، اظهار کرد: آقای حسینی، انسان شوخ طبعی است و احتمالاً شوخی نموده است. حسینی و غفوری دو بازیکن قدیمی ما هستند که با آن ها قرارداد بستیم. ولی اینکه پول پاتوسی قرار بوده به کس دیگری داده گردد، باید بگویم نه و هرکس پول خودش را می گیرد.

فتحی در ادامه درباره شایعاتی مبنی بر جذب دروازه بان ایرانی تیم های پایه تاتنهام، گفت: احتمالاً گلر لیورپول را بیاوریم. (با خنده) این ها شایعات فضای مجازی است.

او درباره مطالبات استقلال از باشگاه های عجمان، ترابزون و فنرباغچه بابت ترتنسفر تیام، مجید حسینی و اللهیار صیادمنش، شرح داد: در مورد تیام و صیادمنش تقریباً تسویه حساب کردیم. هنوز این پول ها تسویه حساب نشده و مقداری از پول انتقال مجید حسینی هم باقی مانده است. البته طلب صیادمنش در چند روز آینده تسویه حساب می گردد.

مدیرعامل استقلال همچنین راجع به اردوی ترکیه این تیم اعلام کرد: استقلال یک کمپ خوب در اختیار گرفته که پولی هم بابتش پرداخت ننموده است. چرا که تصمیم وزارت ورزش بوده که ارزی بابت اردوی خارجی هزینه نگردد. پول این اردو را بخشی از طرفداران استقلال تقبل کردند. امیدوارم کمپ خوبی برای استقلال باشد و سال خوبی در انتظار این تیم باشد.

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا دنبال دلار هستند گفت: شما دنبال دلار نیستید؟

او در پاسخ به سوالی دیگر درباره دروازه بان دوم استقلال شرح داد: ما دروازه بان اول و دوم نداریم. دروازه بان اول و دوم انتخاب سرمربی است. ما در حال حاضر دو دروازه بان خوب داریم؛ آقای سید حسین حسینی و آقای نورالله ی. یک دروازه بان هم از تیم امید و جوانانمان اضافه شده است که هرکدام بهتر باشند با تصمیم سرمربی درون دروازه قرار می گیرد.

مدیرعامل استقلال در واکنش به ادعای حمیداوی، مالک پدیده که عنوان نموده بود مدیران استقلال با رحمتی برای بازگشت به استقلال تماس گرفتند، اظهار کرد: آقای رحمتی از بازیکنان خوب و قدیمی ماست. بنده، خودم بسیار علاقه مند بودم که او در استقلال بماند ولی انتخاب پدیده، انتخاب خود آقای رحمتی بود. ما هم به نظر او احترام گذاشتیم و صحبت دیگری نداشتیم.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31333

به "مذاکره استقلال و پاتوسی به کجا رسید؟ ، تکذیب حضور دروازه بان تاتنهام در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره استقلال و پاتوسی به کجا رسید؟ ، تکذیب حضور دروازه بان تاتنهام در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید