زاهدی: کارها در دانشگاه پیغام نور توسط مسئول دفتر رئیس دانشگاه انجام می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که دانشگاه پیغام نور در دو سال گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است گفت که دانشگاه پیغام نور توسط مسئول دفتر رئیس دانشگاه اداره می گردد که این دور از شأن این دانشگاه است.

زاهدی: کارها در دانشگاه پیغام نور توسط مسئول دفتر رئیس دانشگاه انجام می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی زاهدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) در شرح سوال خود از وزیر علوم در خصوص علت ضعف مدیریت و برنامه ریزی در دانشگاه پیغام نور گفت: پیغام نور از دانشگاه های مؤثر کشور است که در طول دو سال گذشته نه تنها مورد بی مهری قرار گرفته که مسائل اقتصادی، مدیرتی و آموزشی دارد که آینده اش را مبهم نموده است.

وی ادامه داد: در وزارت علوم حلقه بسته معروف به حلقه استرالیایی ها معاونت ها و مدیران این وزارتخانه را معین می نمایند که رئیس دانشگاه پیغام نور هم در این تیپ است و فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های استرالیا می باشد. امیدواریم مبنای انتصاب مدیران مباحث رفاقتی نباشد.

زاهدی با بیان این که تخلفاتی در دانشگاه پیغام نور در طول چند سال گذشته اتفاق افتاده است گفت: رئیس دانشگاه پیغام نور برای سرکشی به واحدها استانی و شهرستانی سفر نمی نماید و معین نیست که چطور می خواهد قوانین برنامه ششم را اجرایی کند.

نماینده کرمان با این ادعا که رئیس دانشگاه پیغام نور از ادبیات سخیف در ارتباط با پرسنل و کارکنان استفاده می نماید گفت: این باور وجود دارد که رئیس اصلی دانشگاه رئیس دفتر اوست و او کارها را انجام می دهد. این دور از شأن این دانشگاه است که رئیس دفتر همه کارها را انجام دهد.

وی اضافه نمود: تعدادی از اعضای هیئت علمی به رئیس دانشگاه مراجعه کردند که او با ادبیات سخیف با آنها گفته که برای تأیید صلاحیت علمی آنها باید کاری انجام دهند همچون این که 40 نفر را در کاسه ای بیندازیم که دیگ را نجس می نمایند. چرا باید این طور کرامت انسانی زیر سوال رود. صوت این جلسه وجود دارد و اگر خواستید به شما می دهم.

زاهدی با بیان این که بسیاری از موارد را باید به صورت خصوصی به وزیر بگوید چون بحث مباحث اخلاقی در میان است گفت: آقای وزیر شما به بنده فرصت صحبت ندادید. اما امروز می گویند که مدارکی ندادم من خواستم که وقت بگذارید اما این کار را نکردید نمی توان این گونه مدیریت کرد. اخباری درستی به شما راجع به انتصاب مدیران نمی رسد.

وی از عدم توجه به قوانین مرتبط با ایثارگران در دانشگاه پیغام نور انتقاد کرد و گفت: آیا دانشگاه باید علیه فرزند شهیدی که به فرض از نظر علمی صلاحیت ندارد به دادگاه شکایت کند؟ انقلاب ما مدیون شهدا است اما چطور با فرزندان آنها رفتار می گردد؟

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19731

به "زاهدی: کارها در دانشگاه پیغام نور توسط مسئول دفتر رئیس دانشگاه انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: کارها در دانشگاه پیغام نور توسط مسئول دفتر رئیس دانشگاه انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید