ریاضی: میزبانی از مسابقات بین المللی کشتی با این هزینه ها ممکن نیست، برگزاری یک جام در رده نونهالان حداقل یک و نیم میلیارد هزینه دارد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: هزینه های برگزاری مسابقات بین المللی خیلی سنگین شده و اگر فدراسیون کشتی به هیئت ها یاری نکند، هیچ استانی نمی تواند از پس هزینه ها بربیاید.

ریاضی: میزبانی از مسابقات بین المللی کشتی با این هزینه ها ممکن نیست، برگزاری یک جام در رده نونهالان حداقل یک و نیم میلیارد هزینه دارد

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه استان ها با هزینه های بالای برگزاری مسابقه بین المللی نمی توانند بدون یاری فدراسیون کشتی میزبان رقابتی باشند، گفت: می خواستیم جام بزرگداشت فردوسی را با حضور تیم های خارجی در مشهد برگزار کنیم اما فدراسیون نتوانست به لحاظ اقتصادی با ما همکاری کند و هزینه های برگزاری مسابقات هم سرسام آور بود. فقط برای آوردن تیم قرقیزستان نفری 20 میلیون تومان باید هزینه بلیت می کردیم که این عملا برای ما ممکن نبود و به همین دلیل مسابقات را روز 6 اردیبهشت ماه با حضور سه تیم از خراسان رضوی، شاقتصادی و جنوبی و ترکمنستان برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم تیم منتخب استان را بعد از ماه رمضان به ترکمنستان یا گرجستان اعزام کنیم.

وی ادامه داد: هزینه های برگزاری مسابقات بین المللی خیلی سنگین شده و اگر فدراسیون کشتی به هیئت ها یاری نکند، هیچ استانی نمی تواند از پس هزینه ها بربیاید. ما همین مشکل را با جام موسوی هم داریم که قرار است آبان مان برگزار گردد. سال گذشته فدراسیون یاری کرد و تیم ها را در مشهد به ما تحویل داد اما سال جاری اگر یاری مان ننمایند نمی توانیم از پس هزینه های برگزاری این رقابت ها بربیاییم.

رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه بین المللی کمتر از یک میلیارد و نیم هزینه ندارد، اعلام نمود: درحال حاضر اگر بخواهیم یک مسابقه در رده سنی نونهالان هم برگزار کنیم حداقل بابت بلیت هر تیم چیزی درحدود 200 میلیون تومان باید هزینه کرد و در کنار آن هزینه های برگزاری مسابقه، هتل، رفت و آمد و... هم وجود دارد. به همین دلیل ترجیح ما این است که در این شرایط به جای برگزاری مسابقه، تیم خودمان را به یک تورنمنت بین المللی اعزام کنیم.

ریاضی تاکید نمود: اگر مسابقه بین المللی که در ایران برگزار می گردد سطح کیفی خوبی داشته باشد و مثلا در رنکینگ اتحادیه جهانی باشد، تیم ها با هزینه خودشان می آیند و از آن استقبال می نمایند، به همین دلیل بود که ما نسبت به خارج کردن جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی معترض بودیم. در غیر این صورت باید هزینه های اعزام تیم ها را بپردازیم که به جام های ما بیایند.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22890

به "ریاضی: میزبانی از مسابقات بین المللی کشتی با این هزینه ها ممکن نیست، برگزاری یک جام در رده نونهالان حداقل یک و نیم میلیارد هزینه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاضی: میزبانی از مسابقات بین المللی کشتی با این هزینه ها ممکن نیست، برگزاری یک جام در رده نونهالان حداقل یک و نیم میلیارد هزینه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید