رئال مادرید همچنان به دنبال خرید نیمار

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کریم بنزما تابستان 2009 راهی مادرید شد و همان زمان کریستیانو رونالدو هم به تیم سفیدپوش ملحق شد. تابستان گذشته اما ستاره پرتغالی تصمیم گرفت از رئال جدا گردد، آن هم در حالی که بهترین گلزن تیمش بود. حالا خیلی ها معتقدند بنزما باز هم احتیاج به یک شریک و همبازی در خط حمله رئال دارد که به اندازه رونالدو تأثیرگذار باشد.

رئال مادرید همچنان به دنبال خرید نیمار

مهاجم فرانسوی از سال 2009 به غیر از رونالدو یاری های زیادی داشته است، حالا مدتی است که تمرکز رئال روی نیمار، ستاره برزیلی اسبق بارسا و حال حاضر پاری سن ژرمن است.

نیمار به امید خروج از زیر سایه مسی از بارسا جدا شد و به پاریس رفت تا تک ستاره آن تیم باشد. اما هربار در رقابت های اروپایی ناکام بوده و قهرمانی در لیگ محلی فرانسه هم چیزی نیست که او به دنبال آن بوده باشد.

از طرفی حضور ستارگان زیاد در تیم فرانسوی باعث شدند باز هم آن طور که باید تمرکز روی نیمار نباشد. به همین دلیل با توجه به فصل بدی که رئال مادرید بعد از جدایی رونالدو داشته و بازگرداندن زیدان به عنوان سرمربی به این تیم طبیعی است که تیم مادریدی در تابستان دست به خریدهای زیاد بزند و طبیعتاً دوباره نام نیمار یکی از اسامی لیست خرید سران این باشگاه و البته زیدان است.

هرچند رئیس پاری سن ژرمن بارها تائید نموده تصمیمی برای فروش نیمار ندارد و اگر هم قرار باشد او را بفروشد با قیمتی این کار را انجام می دهد که کمتر باشگاهی توان خریدش را دارد؛ یا حتی شاید فیر پلی اقتصادی به هیچ باشگاهی اجازه خرید او را ندهد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20337

به "رئال مادرید همچنان به دنبال خرید نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید همچنان به دنبال خرید نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید