خبرنگاران سرمربی قطر: برای سلفی دریافت با مسی به برزیل نیامده ایم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی قطر در آستانه نبرد سرنوشت ساز با آرژانتین در کوپا آمریکا، گفت: درست است که در آمریکای جنوبی شناخته شده نیستیم اما بازیکنان فوق العاده ای داریم و بی شک برای سلفی دریافت با لیونل مسی به اینجا نیامده ایم.

خبرنگاران سرمربی قطر: برای سلفی دریافت با مسی به برزیل نیامده ایم

قطر میهمان و آرژانتینی که 14 بار جام قهرمانی کوپا آمریکا را بالای سر برده است هر کدام تنها یک امتیاز از 2 بازی نخست خود در این تورنمنت کسب نموده و برای زنده نگه داشتن شانس های خود و ماندن در ادامه رقابت ها، به پیروزی در نبرد امروز خود احتیاج حیاتی دارند.

حذف از مرحله گروهی می تواند برای آرژانتینی ها تحقیری غیرقابل تحمل باشد و فلیکس سانچز سرمربی قطری ها در عین اذعان به این موضوع که تیمش در بین تیم های حاضر شانس چندانی ندارد، تاکید نمود که آنها برای راهیابی به دور بعد مصمم هستند.

سانچز در این خصوص گفت: درست است که ما در آمریکای جنوبی چندان شناخته شده نیستیم اما بازیکنان فوق حرفه ای در اختیار داریم و آمده ایم که بجنگیم نه اینکه با مسی سلفی بگیریم.

وی ادامه داد: پیروزی آنها محتمل تر است و علاوه بر این، آرژانتین باید بازی را ببرد؛ ما هم کوشش می کنیم تا در برابر تیمی بزرگ که بهترین بازیکن دنیا را دارد، مبارزه کنیم؛ شانس صعود داریم و همین موضوع هیجان انگیز است نه حذف غولی مثل آرژانتین.

مسی پس از وقفه ای کوتاه بعد از جام دنیای 2018 روسیه، مارس امسال و در ادامه تقلای خود برای فتح نخستین جام بزرگ با تیم ملی کشورش، به جمع آلبی سلسته بازگشت اما بازگشت او آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت!!

مسی و هم تیمی های ش در بازی افتتاحیه خود 2 بر صفر مغلوب کلمبیا شدند و با خوش شانسی پیروز شدند تا از بازی مقابل پاراگوئه یک امتیاز دشت نمایند آن هم به لطف پنالتی که یاری داور ویدئویی (VAR) به آنان هدیه داد.

مسی تا اینجای کار تنها گل آرژانتین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است اما با آن مسی که با عملنمودهای رویایی خود نیوکمپ را به لرزه می انداخت، فرسنگ ها فاصله دارد.

سانچز که اوایل امسال عنابی ها را به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا رساند، می گوید که تیمش کوشش می نماید تا از دسترسی مسی به توپ در اطراف محوطه جریمه جلوگیری کند.

سانچر سابقه کار در تیم جوانان باشگاه بارسلونا را در کارنامه دارد اما مسی هرگز تحت راهنمایی او نبوده است.

سرمربی اسپانیایی قطر در این باره تاکید نمود: مسی با کیفیت بازی که دارد می تواند سرنوشت هر بازی را تغییر دهد؛ صدها مربی سال ها کوشش نموده اند تا راهی برای متوقف کردن او پیدا نمایند اما هیچ فرمول جادویی وجود ندارد بلکه همه چیز به پاهای لئو بستگی دارد؛ با این حال هر چقدر بیشتر روی او تمرکز کنید متوقف کردن ش سخت تر می گردد اما نهایت کوششمان را می کنیم تا از دسترسی او به توپ در یک سوم دفاعی خودمان جلوگیری کنیم.

facloob.ir: کلوب فارسی | دورهمی خبری و تحلیلی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29124

به "خبرنگاران سرمربی قطر: برای سلفی دریافت با مسی به برزیل نیامده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی قطر: برای سلفی دریافت با مسی به برزیل نیامده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید