تصاویر نسخه جدید آئودی R8 اسپایدر لو رفت

به گزارش مجله سرگرمی، وب سایت جی اس ام: آئودی میخواهد قبل از خروج R8 از خط فراوری، نمونه های مختلف آن را معرفی کند. به همین دلیل این برند در حال توسعه نسخه جدید نمونه اسپایدر این خودرو است.

تصاویر نسخه جدید آئودی R8 اسپایدر لو رفت

عکاسان پیروز شده اند تصاویر جاسوسی یکی از نسخه های جدید آئودی R8 را ثبت نمایند. به احتمال زیاد این برند آلمانی از نسل آینده R8 رونمایی نمی نماید با این حال نسخه کنونی آن مجهز به موتور 10 سیلندر تا چند سال دیگر در خط فراوری آئودی حضور خواهد داشت. این کمپانی میخواهد با ایجاد تغییراتی در این خودرو نمونه جدید آن را معرفی کند.

بعضی گزارش ها به عرضه نمونه فیس لیفت این خودرو اشاره نموده اند. این احتمال وجود دارد که آئودی نسخه GT این خودرو را نیز به بازار عرضه کند. در حالی که هم اکنون در رابطه با برنامه های این شرکت آلمانی طلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است، نمونه های جدید نسخه کوپه و اسپایدر این خودرو با ایجاد تغییراتی در آینده معرفی می شوند.

بعد از انتشار چندین تصویر مخفیانه از نسخه کوپه این خودرو، شاهد حضور نمونه اسپایدر آئودی R8 در تصاویر جدید هستیم. بر اساس این تصویر طراحی اگزوزهای آئودی R8 تغییر نموده است، این موضوع می تواند به معنای آن باشد که با نمونه GT این خودرو رو به رو هستیم.

سپر پشتی این خودرو به خوبی پوشانده شده است. این محصول شرکت آئودی به موتور 10 سیلندر با حجم 5.2 لیتر مجهز می گردد. در گذشته شاهد استفاده از این موتور در لامبورگینی اوراکان پرفورمانته بوده ایم. این موتور قدرتی برابر با 630 اسب بخار فراوری می نماید که در مقایسه با نسخه V10 پلاس این محصول شرکت آئودی، 28 اسب بخار قدرت بیشتری فراوری می نماید.

در بخش جلویی این خودرو جلوپنجره در مقایسه با نمونه کنونی مقداری پایین تر طراحی شده است. الگوی درون جلوپنجره این خودرو به نمونه اولیه آئودی RS Q8 شباهت دارد. در نمای جانبی این محصول تغییراتی را تجربه نموده است. آئودی در طراحی ورودی های هوای قرار گرفته شده بر روی درب های این خودرو تغییراتی را اعمال نموده تا آیرودینامیک آن بهبود پیدا کند.

این خودروی جدید در ماه های آینده معرفی می گردد. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه خودروی پاریس که در ماه اکتبر امسال میلادی برگزار می گردد، با این خودروی شرکت آئودی ملاقات کنیم. در صورت معرفی آئودی R8 اسپایدر در این نمایشگاه، فروش آن در اوایل سال 2019 شروع می گردد. انتظار می رود ابتدا از مدل کوپه این خودرو رونمایی گردد و سپس نمونه اسپایدر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: برترین ها
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27484

به "تصاویر نسخه جدید آئودی R8 اسپایدر لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر نسخه جدید آئودی R8 اسپایدر لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید