برنامه های هفته گردشگری در آذربایجان غربی اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: مراسم گرامیداشت هفته گردشگری در استان، مهرماه سال جاری برگزارمی شود.

برنامه های هفته گردشگری در آذربایجان غربی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، ریتا خضر زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در سراسر کشور از 5 لغایت 12 مهرماه خواهد بود.

او گفت: سازمان جهانی جهانگردی سال 2019 را سال آموزش، مهارت و اشتغال نامگذاری کرده و بر تمرکز کشورهای عضو روی این موضوع تاکید کرده است، در استان آذربایجان غربی نیز هفته گردشگری با همین موضوع برگزار می شود.

معاون گردشگری آذربایجان غربی بیان کرد: برگزاری همایش و کارگاه های آموزش با همکاری دانشگاه ها، برگزاری بازارچه صنایع دستی و سوغات در مرکز و شهرستان های استان، برگزاری مراسم آیینی با توجه به ماه محرم، برگزاری تورهای استان گردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی استان ازجمله برنامه های این هفته است.

او افزود: اعمال تخفیف مراکز اقامتی، موزه ها و سایر تسهیلات برای مردم، استقبال از گردشگران داخلی و خارجی در مبادی استان از دیگر برنامه های جانبی هفته گردشگری در استان است.

خضر زاده تأکید کرد: به دلیل هم زمانی این هفته با ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) تمامی برنامه های هفته گردشگری بارنگ و بوی حسینی اجرا خواهد شد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42261

به "برنامه های هفته گردشگری در آذربایجان غربی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته گردشگری در آذربایجان غربی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید