اونای امری: باید از فضاهای موجود در زمین ناپولی استفاده کنیم، نمی توانیم با قاطعیت از صعود حرف بزنیم

به گزارش مجله سرگرمی، اونای امری امیدوار است تیمش رجحان در بازی رفت مقابل ناپولی را حفظ کند.

اونای امری: باید از فضاهای موجود در زمین ناپولی استفاده کنیم، نمی توانیم با قاطعیت از صعود حرف بزنیم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ناپولی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از مأموریت سخت توپچی های لندن برای حفظ رجحان بازی رفت سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: مسابقه متفاوت و سختی خواهد شد، چون ناپولی طرفداران زیادی را در استادیوم دارد. میزبان آماده است با هوش و تمرکز خودش در خانه به میدان برود و بازیکنانی دارد که قادر به تغییر شرایط هستند. در طرف مقابل ما هم بازیکنان باتجربه ای داریم و می دانیم 90 دقیقه، زمان زیادی است. می خواهیم بدون توجه به نتیجه بازی رفت، به سن پائولو برویم. قطعاً برای برد، گلزنی و متوقف کردن ناپولی به میدان خواهیم رفت. قصد داریم از فضاهای موجود در زمین استفاده کنیم و البته به ساختار ناپولی و توانایی های تکنیکی بازیکنانی مانند مرتنس، اینسینیه و زیلینسکی احترام می گذاریم. آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند که می توانند هر تیمی را به دردسر بیندازند. قادر هستیم مقابل آنها بجنگیم و مستحکم باقی بمانیم.

وی در انتها اضافه نمود: ناپولی در خانه بسیار قدرتمند بازی می نماید. اینکه در این بازی شکست بخوریم، یک احتمال است، بنابراین نمی توانیم در خصوص صعود به دور بعدی با قاطعیت صحبت کنیم. همه چیز 50 - 50 است و هنوز چیزی عوض نشده، اما ذهنیت و هدف ما در این بازی کسب پیروزی است.

facloob.ir: کلوب فارسی | دورهمی خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19980

به "اونای امری: باید از فضاهای موجود در زمین ناپولی استفاده کنیم، نمی توانیم با قاطعیت از صعود حرف بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: باید از فضاهای موجود در زمین ناپولی استفاده کنیم، نمی توانیم با قاطعیت از صعود حرف بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید