اعلام وضع اضطراری در لوئیزیانا به دنبال آغاز طوفان بَری

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهور آمریکا برای یاری به مقام های ایالت لوئیزیانا به منظور آمادگی و مقابله با طوفان گرمسیری بَری، وضعیت اضطراری اعلام نموده است.

اعلام وضع اضطراری در لوئیزیانا به دنبال آغاز طوفان بَری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال رسیدن با عبور طوفان گرمسیری بَری از خلیج مکزیک و ورود آن به سواحل جنوبی و مرکزی ایالت لوئیزیانا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام نموده است.

بنا بر نوشته روزنامه گاردین، با ورود طوفان گرمسیری بری به ایالت لوئیزیانا در آمریکا، اولین طوفان با منشاء اقیانوس اطلس به آمریکا در سال 2019 رسما شروع شده است.

رئیس جمهور آمریکا برای ایالت لوئیزیانا وضعیت اضطراری در قبال طوفان اعلام نموده است؛ طوفانی که پس از درنوردیدن سواحل مرکزی و جنوبی این ایالت سبب قطع برق حدود 50 هزار نفر شده است.

مقام های شهر نیو اورلئانز در این ایالت آمریکا، پیشتر به ساکنان شهر درباره طوفان بری هشدار داده و از آنها خواستند ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای آمادگی در برابر طوفان، در داخل منازل مسکونی بمانند.

مقام های هواشناسی در لوئیزیانا درباره احتمال بارش های شدید باران در بعضی از مناطق این ایالت و سیل ناشی از آن به آمریکایی ها هشدار دادند.

اداره ملی هواشناسی آمریکا هم در گزارشی درباره طوفان بری پیشبینی نموده که سرعت وزش باد ناشی از این طوفان حداقل 74 مایل در ساعت خواهد شد.

یک مقام ارشد این اداره در کنفرانسی خبری خطاب به ساکنان لوئیزیانا گفته که طوفان گرمسیری بری، یک طوفان خطرناک و تهدیدی برای جان ساکنان این ایالت است.

م

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31856

به "اعلام وضع اضطراری در لوئیزیانا به دنبال آغاز طوفان بَری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام وضع اضطراری در لوئیزیانا به دنبال آغاز طوفان بَری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید